5.9.14

Lara Alana ! Nama anak Awal dan Scha.

5.9.14,Friday, September 05, 2014

Aku memang peminat Scha... sejak dia berlakon dalam Awan Dania lagi.. memang aku tak pernah miss citer tu...  Tadi, masa aku bkk FB, nampak la gambar baby kat FB Scha.. Yeay.. akhirnya Awal ngan Scha dah dedahkan wajah baby diaorang.. Comeynya.. putih merah-merah gitu... geram jer tgk.. rasa nak cubit-cubit.. Scha pilih nama Lara Alana Ahmad Awaluddin... Sedap nama.. Moga Lara membesar menjadi seorang yang comel dan bijak macam mak ayahnya....

7 comments:

  1. ida rasa dulu masa kat IG, awal kate name anak dia Lana Lodin. dah tukar ehhhh??

    www.idabaharum.com

    ReplyDelete
  2. Cik g singgah.. comeyy kan anak dorang hihi

    ReplyDelete
  3. http://sihatitubahagia.blogspot.com/2014/09/blogger-liebster-award.html
    Asslamualaikum. I nominate you on Liebster Award. So do visit my blog for details k.

    ReplyDelete
  4. Assalamualaikum...asid filic ni suami pon perlu makan ke kak? Saya baca blog akak,terus beli tadi.tp x makan lagi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Suami Bole makan.. ni pun kwn akak yg TTC bgtau.. Alhamdulillah.. dia dh pregnant..

      Delete