30.10.14

Karnival Lan Berambeh Anak Sarawak

30.10.14,Thursday, October 30, 2014
Pada semua anak-anak Sarawak.. Jom ramai-ramai bagi sokongan untuk Karnival Lan Berambeh Anak Sarawak....


Karnival akan berlangsung pada 31 Oktober hingga 2 November 2014 di Perkarangan Stadium Bukit Jalil... Sebelum ni aku tak pernah pun pergi, tahun ni nak ajak hubby pergi la..Best jugak.. walaupun aku bukan anak Sarawak, tapi aku kawin ngan orang Sarawak.. maknanya bole la aku join kan? :)


Ala.. bukan anak Sarawak? takpe... untuk korang yang bukan anak Sarawak pun bole join Karnival ni sebab tahun ni objektif perlaksanaan program ni dah diperluaskan..  Orang ramai boleh tengok barangan, budaya dan makanan Sarawak kat sana nanti.



Untuk keterangan lanjut.. korang bole jer tengok kat :


Jom ramai-ramai kita gi.. Rindu plak nak makan Mee Kolok ngan Laksa Sarawak.

1 comment:

  1. mcm best je..x pernah lagi sampai Sarawak tapi teringin nk pegi sbb member selalu cerita ttg kebudayaan negeri Sarawak..

    ReplyDelete