2.6.15

Redha dalam terpaksa

2.6.15,Tuesday, June 02, 2015
Korang pernah tak dah beli sesuatu pastu menyesal n dah tak bole ubah? Macam tu la aku rasa sekarang.. dah la 'benda' yang aku beli tu bole tahan harganya.. agak mahal bagi aku..  pastu.. boleh plak salah beli.. dah tak bole nak buat apa.. Pasrah je la walaupun dalam hati ada sedikit rasa frust..

Tapi.. nak buat macam mana.. salah sendiri.. tak check n tanya betul-betul...  kena Redha je la walaupun terpaksa... erm... 

6 comments:

  1. Ya.... pernah. Bukan sekali dua, tapi selalu... sebab terburu-buru, dah tu rasa menyesal tak sudah, tapi ter ter..... lagi!

    ReplyDelete
  2. pernah. sampai tak tahu nak buat apa. penyelesaian? jual dekat sapa nak.

    ReplyDelete
  3. Takpe, pengalaman tu. Lain kali kalau membeli mesti kte akan jadi lebih berhati-hati ehehee

    ReplyDelete
  4. pernah... beli barang yg ikut trend kononnya tp kurang guna dan rasa mcm membazir jer beli.. hehehee

    ReplyDelete
  5. Assalam eyza,
    ada3
    baru ja rasa semlam
    tempah bilik hotel temanya sob3
    dah tempah so redha jerla terjah he3

    ReplyDelete