25.8.15

Majlis Kurnia Syawal Utusan Karya Meriah Sangat

25.8.15,Tuesday, August 25, 2015
Penghujung Syawal tempohari... kami Geng Terjah Event dapat jemputan ke Majlis Kurnia Syawal Utusan... kiranya ni Open House kumpulan Utusan la.... Gigih aku n gang naik KTM ke Bangi.. kat sana Eina ngan Acul bawak kami ke Utusan...

 Sampai je sana.. tengok.. ramainya orang.. artis pun ramai... segan plak rasanya... hahahah.....



 Dah nama pun blogger kan... mesti la lagi banyak bergambar dari makan... hahaha... kenyang bergambar je....





Banyak giler makanan kat sini... diaorang buat konsep gerai... sampai tak termakan dibuatnya.... tak tau nak pilih yang mana... semua nampak sedap..


 Aku suka sangat kambing kat sini... lembut n juicy.... teringat-ingat lagi sedapnya kambing tu... Yummy.. ;)


 Ayam golek pun sedap.. tapi x bole lawan ngan kambing golek la...


Tak banyak pun artis yang aku bergambar... segan... semua cantik-cantik.. aku je selekeh... ye la.. pakai baju kerja trs datang sini....


















Apapun... TQ Eina &  Utusan Karya sebab sudi jemput i ... harap-harap kita Geng Terjah Event akan tetap utuh dan dapat gi event sama-sama lagi.. ;)

#Gengterjahevent

6 comments: