15.8.15

Padan Muka Serangga semua, AFY Haniff datang menyerang!

15.8.15,Saturday, August 15, 2015
Hari tu kan aku dah janji nak citer pasal penyelesaian Lipas ngan Semut kat umah aku kan... Ha... Ni la produk yang aku guna...

 Rangkaian Produk Serai Wangi dari AFY Haniff... Banyak rupanya produk yang dikeluarkan oleh Syarikat ni... ni sebahagian je tau.. ada lagi.. tapi, jenuh plak kalau aku nak tunjuk semua... Nak tengok produk lain bole terjah website AFY Haniff...

Serai Wangi Afy Haniff Hanging Insect Repellant




Serai Wangi Hanging Insect Repellant ni memang comel... Cara nak guna senang sangat.. Bukak penutup.. tanggalkan penyumbat dalam botol.. dan terbalikkan sekejap sama macam kita pakai pewangi kereta tu.. pastu gantung la kat mana yang korang suka.. 


Aku gantung dalam almari kasut... tak nak lipas gigit kasut-kasut aku.. :)

Serai Wangi Afy Haniff Sprayer 



Aku suka yang ni.. senang nak cuci habuk ngan kotoran.... selalunya aku suka cuci kabinet meja makan.. bersih jer.. lipas ngan semut pun tak berani merayap kat meja makan dah.. selamat lauk pauk aku....


kat penutup botol tu ada off dan spray.. adjust jer...





Pekatan Herba Serai Afy Haniff



Yang pekatan ni aku suka pakai untuk cuci bilik air n mop lantai... rumah wangi.. lantai pun bersih... Pekatan ni ada 2 saiz.. 500ml dan 900ml...



Serai Wangi Afy Haniff Pelita



Aku suka sangat pasang pelita serai wangi ni kat rumah.. satu rumah bau serai wangi.. aromaterapi tu...


Serai Wangi Afy Haniff Anti Lipas & Anti Tikus


 Yang ni senang nak guna.. bukak bungkusan.. n letak je kat mana-mana kawasan yang dirasakan berisiko untuk ada Lipas dan Tikus....


Didatangkan dalam bentuk kiub kecik-kecik ni... letak je mana yang korang suka.. aku letak satu kat tempat barang yang aku sayang.. protect dari Cik Lipas siap-siap.. Untuk yang Cik Tikus.. aku bagi mak aku sebab kat kampung ada tikus.. umah aku takde.. So, lebih baik la mak aku yang pakai...

Sejak aku pakai produk-produk dari AFY Haniff ni.. rumah aku dah clear dari Cik Lipas dan Cik Semut.. Aman sikit rasanya.. kalau tak, serabut dok pikir.. hihihi...

Produk ni boleh didapati di Banyak Outlet yang terpilih seperti diatas ni... So, takyah risau.. banyak tempat yang ada... senang sangat nak dapat...

Untuk maklumat lanjut mengenai boleh tengok kat sini:


2 comments:

  1. keluarga keen pon guna serai wangi afy haniff ni.. Alhamdulillah, serangga dah berkurang, nak-nak semut.. ^_^

    ReplyDelete