26.8.15

Persidangan Farmasi 2015 kali ke 7

26.8.15,Wednesday, August 26, 2015
 Sabtu minggu lepas aku kena kerja... Jadi Urusetia untuk Persidangan Farmasi kali ke 7.. Persidangan kali ni dibuat kat Institut Sosial Malaysia...

 Majlis dimulakan dengan bacaan Doa...

 Majlis Perasmian... Simple tapi gimik menjadi.. ;)

 Tema kali ni ialah "WOMEN & CHILD CARE - A Healty Child Makes A Happy Mother "

 Aku jadi urusetia teknikal... tapi bila dah xde kerja.. aku tlg ajk Pendaftaran plak sebab diaorang tak cukup orang...

 Untuk hari Sabtu.. Tema kami kaler PINK...


 Membe opis aku ni ramai peminat.. semua orang nak ambik gambar ngan dia... Wak Doyok versi Bina Badan..



Kat Persidangan  ni jugak ada Booth yang terangkan pasal ubat-ubat terlarang dan beracun... Banyak informasi kat Booth ni...





 Aku cuma tumpang menyibuk ambik gambar kat sini je...

 Untuk hari kedua... tema kami purple plak... tapi tak banyak gambar hari kedua sebab dah letih....











Alhamdulillah... Persidangan kali ni berjaya jugak.. walaupun sebelum tu macam-macam yang jadi.. hihihi... Seronok gak kerja time orang cuti.. jalan x jammed.. kejap je dah sampai umah... ;)

8 comments:

  1. bila sebut tentang persidangan macam ni, sure banyak kerja nak kena buat kan dear :)
    tapi bila da selesai segalanya...fuhhh lega :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. A'ah.. memang banyak kerja.. letih pun ia jugak.. tapi dah amanah n membe2 ramai.. so, rasa happy je la.

      Delete
  2. hahaha lawak la wak doyok versi bina badan tu.. apapun, akk cantik! bergaya.. aumm aummm

    ReplyDelete
  3. comeyl2 aje..tang wak doyok versi bina badan tu mmg xleh tahan,

    My Diet Diary

    ReplyDelete
  4. Exceolent blog here! Also your website loads up very fast!
    What host are you using? Can I get yoir affiliate link to your host?

    I wish my site loaded up as fast as yours lol

    Take a look at my web pag ... Triche Clash of Clans

    ReplyDelete
  5. Assalam sis,
    he3
    glemer wak doyok itu kan3

    ReplyDelete