12.2.16

Jerawat kecut dalam 24 jam dengan Refinity Acne Hydrogel

12.2.16,Friday, February 12, 2016
Perempuan bila datang bulan mesti muka akan naik jerawat. Aku pun macam tu jugak.Sekali naik bukan kecik2, jenis yang besar dan pedih tu. Dulu aku selalu biar je sampai la surut. Tapi, sekarang ni aku dah jumpa rahsia untuk kejutkan jerawat dalam masa 24 jam je.

Nampak tak jerawat seketul kat dahi aku tu?
Kadang-kadang bila ada hari penting esoknya tetiba je muka naik jerawat. Stress dibuatnya. 

Esoknya dah hilang. Magic kan?
Nasib baik la ada REFINITY ACNE HYDROGEL. Sapu hari ni esok dah kecut. Yeay.




Aku suka dengan Acne Hydrogel ni sebab:

Pantas Bertindak
Formulasi Acne Hydrogel FOKUS pada rawatan jerawat dan bekas jerawat bagi menjadikan wajah anda kembali licin bersih berseri.
Senang & Mudah
Hanya sapu 2 kali sehari dan tunggu hasilnya. Cepat meresap dan kering tanpa rasa kesan minyak.
Sesuai Untuk Kulit Sensitif
Tidak seperti produk lain di pasaran, Acne Hydrogel diperbuat dari bahan herba Asli yang sangat efektif dalam rawatan jerawat dan bebas dari bahan kimia. Oleh itu, ia sangat sesuai untuk semua jenis kulit termasuk kulit sensitif.
Pengiktirafan
Diluluskan oleh Kementerian Kesihatan Malaysia (NOT151105679K) dan Persatuan Pengguna Islam Malaysia (PO-BMF-PPIM01407). Diyakini halal dan dijamin keberkesanannya.
98% Pengguna Berpuas Hati
Hampir 10,000 botol dijual setiap bulan dan hampir kesemua pengguna berpuas hati dengan kesannya. Setiap hari kami menerima testimoni positif dari pengguna.

Betul ke Acne Hydrogel ni berkesan? Walaupun botol kecik je jangan pandang rendah tau.

Salix Alba Extract bertindak 3 kali lebih berkesan dengan menghapuskan Staphylococcus aureus dan Propionibacterium, iaitu dua bakteria yang menjadi punca pembentukan jerawat.
Selain itu, ia juga akan mempercepatkan proses pemulihan kulit dengan cara memudarkan kesan jerawat seperti parut dan kedutan sekaligus mencantikkan struktur kulit.
Disebabkan Acne Hydrogel dirumus dari bahan semulajadi, ianya sangat sesuai digunakan oleh mereka yang mempunyai kulit yang sensitif kerana tiada kesan sampingan akan dirasai.

Nak guna pun senang. Cuma perlu bersihkan muka dan keringkan . Kemudian, sapukan sedikit Refinity Acne Hydrogel pada kawasan berjerawat. Gunakan setiap pagi dan malam atau sekerap yang diperlukan.
Refinity Acne Hydrogel dihasilkan di kemudahan pengeluaran kosmeseutikal yang mempunyai sijil Good Manufacturing Practices (GMP).
Semua bahan yang digunakan telah diuji dengan kemudahan terbaik dan didapati sangat selamat untuk digunakan di bawah syarat-syarat ketat GMP. Pemeriksaan kualiti dijalankan dengan kerap sepanjang proses pembuatan Refinity Acne Hydrogel dan proses yang sama dilakukan sekali lagi pada peringkat akhir sebelum dipasarkan.

Tiada kesan sampingan yang ditemui pada Refinity Acne Hydrogel.

Ni pulak antara testimoni pengguna Refinity Acne hydrogel.




Aku betul-betul puas hati dengan produk ni.Sekarang ada promosi tau. Harga asal RM 90 tapi harga promosi cuma RM 70 dan yang paling best kalau beli 2 botol akan dapat diskaun lagi RM10. Wah..Best kan.. 2 botol cuma berharga RM130 je.


Lepas ni kalau jerawat tumbuh, dah tak perlu susah hati.Guna je Refinity Acne Hydrogel. Sapu malam ni, esok dah kecut. Nak tau lebih lanjut korang boleh tengok kat Website www.Refinity.com.my


No comments:

Post a Comment