13.2.16

GLOWTOX penyelesaian untuk masalah sembelit dan susah membuang

13.2.16,Saturday, February 13, 2016
Aku ni jenis yang kurang minum air. Sebab tu la kadang-kadang aku akan jadi sembelit. Susah nak membuang. Siksa o kalau datang sembelit ni. Lama dok dalam toilet tapi tak jugak lepas hajat yang satu tu. hihihi.

So, bila fikir balik. Eh, tak boleh jadi ni. Kena cari penyelesaian untuk selesaikan masalah ni.Dan Alhamdulillah dah seminggu aku amalkan GLOWTOX dari Tiara Wellness ni.


Glowtox ni adalah minuman yogurt perisa Mixberry yang berasaskan Ekstrak Biji Anggur, Acai Berry, Ekstrak  Zaitun serta Multivitamin.Glowtox ni sangat bagus untuk pencernaan dan membekalkan bahan antioksida serta nutrien berkhasiat untuk merangsang kesihatan secara menyeluruh. Aku suka rasa masam-masam manis dari buah berry tu. Tak cukup satu sachet sekali minum. Rasa macam nak minum lagi. hihihi.


 Sebelum aku amalkan GLOWTOX ni, aku selalu je susah tido sampaikan bawah mata aku nampak bengkak.


Setiap Sachet Glowtox ada 20gm 


Cara nak bancuh GLOWTOX ni pun senang sangat. 1 sachet tu dibancuh dengan 100ml air suam atau air sejuk. Tapi, aku paling suka kalau buat Smoothies. Sejuk je. Jimat, tak perlu beli smoothies kat luar.

GLOWTOX boleh diambil 1 hingga 2 kali sehari pada waktu pagi dan malam dan kalau boleh ambil sebelum makan. Aku suka ambil waktu sarapan sebab aku akan rasa kenyang dan makan sekeping roti pun dah rasa ok.

Boleh dibancuh seperti biasa

Bole masukkan air dan 1 sachet Glowtox dalam shaker dan shake

Ataupun bole dibuat smoothies

Sedap bila dibuat smoothies
 GLOWTOX ni sangat sesuai untuk sesiapa yang ada masalah2 ni:
*Sembelit
*Gastrik dan Ulser
*Cirit-Birit
*Ketidakhadaman (angin,ketidakselesaan perut) sebu, BUNCIT
*Allergik
*Jangkitan Bakteria
*Selsema
*Kolestrol
*Sistem Imunisasi Rendah
*Buasir
*Kulit Kusam
*Jerawat
*Susah turun Berat Badan
*Badan Tidak Bertenaga (Banyak Toksin Dalam Badan)

Ni antara testimoni pengguna yang puas hati dengan GLOWTOX ni:



Testimoni aku pulak?

Sepanjang seminggu aku guna GLOWTOX ni, aku dapat rasa badan makin ringan, bertenaga dan aku turun 1kg untuk seminggu. walaupun baru 1 kg, tu kira ok la kan. Ada jugak penurunan. Mungkin sebab bila aku makan Glowtox ni, aku cepat rasa kenyang.

Selain tu, tiap-tiap pagi aku mesti kena jumpa Cik Tandas dulu. Kalau dulu setiap 2 hari sekali. Sistem pencernaan aku pun dah makin bagus.

Dari segi kecantikan pulak, aku dapat rasa kulit makin lembap dan bengkak bawah mata pun dah makin kurang. Tido pun dah makin nyenyak sekarang.


Glowtox ni cuma berharga RM80 (15 sachet x 20g)
Free Postage Semenanjung
(Sabah Sarawak add RM10)

Harga Promosi:
2 kotak RM150
Free Shaker
Free Postage Semenanjung
(Sabah Sarawak add RM10)

Contact No:
013-2941101
011-11941101

Website:

FB Page:

Instagram:


6 comments:

  1. wahhhh... bestnya glowtox.. wajah nampak glowing gitu.. ayu..

    kena cuba ni.. bagua utk penjagaan usus dan dalaman. tq dear

    ReplyDelete
    Replies
    1. Glowing sebab ada Glowtox. Sekarang ni tetiap pagi mesti membuang. Lega sangat. :)

      Delete
  2. Huishhh nyummynya tengok.. campuran dia pun ena suka... rasa nak try nanti

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sedap Acik. Buat smoothies best. yummy sangat.

      Delete
  3. Wah, Smoothies tu nampak sedap...

    ReplyDelete
    Replies
    1. SEdap. eyza suka versi smoothies. :)

      Delete