23.7.16

Selepas 30 hari~Bulu Mata panjang dan lentik dengan Realash Eyelash Enhancer

23.7.16,Saturday, July 23, 2016
Ingat lagi tak Eyza pernah cerita pasal Realash Eyelash Enhancer ni. 

Dah sebulan Eyza pakai. Rasa-rasanya ada perubahan tak?

 Produk ni nampak macam simple je tapi kesan dia memang terbaik. Sesuai sangat untuk orang-orang yang sebelum ni tak ada bulu mata atau bulu mata tak berapa panjang. Cornfirm korang puas hati dengan hasilnya.



Macam Eyza pun sebelum ni bulu mata tak berapa panjang dan lentik. Pakai maskara pun lebih kurang macam tak pakai. Tu yang malas pakai maskara.

Ada yang ingat Realash ni maskara, padahal bukan ye. Ia adalah serum untuk bulu mata. Berus pun lain dari Maskara.


Cara pakai senang sangat. Just sapu ni bulu mata bagi hujung sikit supaya kena ke akar untuk pertumbuhan bulu mata yang lebih panjang dan lentik.

Eyza selalu pakai malam sebelum tidur atau sebelum pergi kerja. Tengok la mana-mana yang sempat. Ianya tak melekit. Rasa sejuk macam air je.


Alhamdulillah, selepas 30 hari ni la hasilnya Eyza dok sapu Realash ni. Eyza memang puas hati. Nampak bulu mata lebih panjang dan lebih lentik. Dah tak perlu pakai maskara lagi. Jimat. Beli je Realash dapat bulu mata yang lebih asli.












Kalau ada yang berminat atau inginkan keterangan lanjut, bolehlah layari:

1 comment: