8.8.16

Mengatasi Masalah Penghadaman dan Sembelit dengan Zinnia Inner Cleanse

8.8.16,Monday, August 08, 2016
Eyza cukup memyampah kalau sembelit. Perut jadi tak selesa. Bahaya tau sembelit ni. Takut jadi buasir. Kang tak memasal sakit lain pulak datang.

Nasib baik la Eyza jumpa dengan produk Zinnia Inner Cleanse ni. 


Ianya dipek 10 kapsul dalam 1 papan. Kecik je. Senang nak bawa kemana-mana. Masukkan dalam handbag je.Tak berat pun.

Sekotak ada 30 biji. Sehari sebiji je. So, sekotak tahan untuk sebulan. Eyza suka kalau dalam bentuk kapsul, senang. Dah tak perlu bancuh.


Zinnia Inner Cleanse ni bukan saja untuk sembelit tapi untuk masalah penghadaman pun bagus.

Zinnia Inner Cleanse diformulasi dari 100% herba.


Kita akan nampak kesan selepas 8 hingga 12 jam selepas makan. Minggu pertama tu memang tak digalakkan keluar rumah sangat sebab kita akan kerap buang air besar iaitu 2 hingga 4 kali sehari. Lepas tu, ianya akan jadi normal iaitu sehari 1 hingga 2 kali je membuang.

Kalau makan ubat-ubat herba ni memang kena ambil air putih banyak. Zinnia Inner Cleanse ni bukan Julap tau. Tapi, ianya adalah produk  herba untuk mengatasi masalah sembelit dan membuang.

Apa yang buat Eyza teruja bila harga Zinnia Inner Cleanse ni amat berpatutan. Cuma berharga RM 68 untuk stok selama sebulan. Jimat kan?

Untuk keterangan lanjut boleh layari:
Instagram : @vtox2u
FB : vtox2u

No comments:

Post a Comment