19.10.16

Jus Qalbi Al-Ehsan boleh menurunkan kolestrol dan menjadi agen pelangsingan semulajadi

19.10.16,Wednesday, October 19, 2016
Kebelakangan ni Eyza jadi takut sebab ramai  muda-muda lagi dah kena kolestrol tinggi. Kita kalau boleh nak la mencegah dari mengubati kan? Lagipun bila Eyza kerap sangat demam, Doktor ada beritahu yang Eyza ni kurang Vitamin C. Selama ni Eyza ingatkan Eyza dah terlebih vitamin.hahahah.

Dalam dok mencari Supplement yang sesuai dengan apa yang Eyza nak, Eyza pun jumpa dengan Jus Qalbi Al-Ehsan. Jus ni diformulasi dengan 5 bahan semulajadi dan 100% tanpa bahan pengawet.


Jus Qalbi Al-Ehsan ni terbukti boleh menurunkan kolestrol dan ianya kaya dengan Vitamin C dan baik untuk sistem imunisasi, sistem penghadaman dan kecantikan kulit.Ianya dihasilkan tanpa pengawet tiruan dan mampu membaik pulih sistem peredaran darah dan dapat mengurangkan risiko komplikasi jantung,strok, sakit dada, darah tinggi dan kebas anggota badan jika diamalkan secara konsisten.

Antara Khasiat lain Jus Qalbi Al-Ehsan ini ialah:

·         Mencuci dan Membuang Kolesterol
·         Merawat Masalah Saluran Jantung Tersumbat
·         Mencegah kompilasi jantung
·         Menyingkirkan Toksin Dalam Badan
·         Melancarkan Peredaran Darah
·         Menurunkan tekanan Darah Tinggi
·         Melancarkan sistem pernafasan
·         Menghindari Penyakit Strok
·         Mencairkan lemak
·         Mengurangkan Serangan Gout
·         Membuang Angin dalam badan
·         Mengatasi Masalah Selsema
·         Meningkatkan Daya Pemikiran dan Minda
·         Melegakan sakit-sakit badan dan sendi
·         Kaya dengan Vitamin C
·         Menurun dan melangsingkan badan
·         Menambah tenaga
·         Meningkatkan sistem immunisasi badan
·         Kesihatan yang berpanjangan



Jus ini dihasilkan dari 5 bahan semulajadi iaitu :
1. Cuka Epal
2.Bawang Putih
3.Madu
4.Halia
5.Lemon

Rasanya pulak masam-masam manis. Bagi Eyza sedap la sebab Eyza masih boleh telan. Hihihi.

Cara nak minum pun senang je. Ni langkah-langkahnya:
1. Goncangkan sebelum minum
2. 1 sudu makan sebelum sarapan
3. 1 sudu makan sebelum tidur
4. Gunakan sudu plastik sahaja supaya khasiat madu tak hilang'
5. Disyorkan simpan didalam peti sejuk selepas dibuka



Jus ni sesuai jugak untuk kita yang nak kuruskan badan sebab ianya juga dikenali sebagai agen pelangsingan semulajadi sebab ada Cuka Epal. Memang sesuai sangat untuk Eyza. Semua ada dalam 1 Jus. Alhamdulillah, sekarang ni Eyza rasa Jus ni memang serasi dengan Eyza. Harap-harap lepas ni Eyza dah jarang la demam dan berat turun sikit.hahaha.

Harga sebotol Jus Qalbi adalah RM 79.00 (SM)/ RM 89.00 (SS)

Sebarang pertanyaan boleh hubungi:
Tel: 03-45678901 / 013-45678901

Email : official@algaepark.com.my
Facebook : Jus Qalbi Al-Ehsan

4 comments:

  1. Woohooooo~ cuba nak hadam rasa bawang putih tuu..hihi

    ReplyDelete
  2. Setuju dgn Eyza..mencegah dulu kan..

    ReplyDelete
  3. Wahh cantik botolnya. Boleh saran kat kawan-kawan nanti

    ReplyDelete