23.12.16

Minyak Tenang Anakanda by Ning Salmah untuk merawat bayi yang kembung perut

23.12.16,Friday, December 23, 2016
Hari tu adik Eyza satu Family datang rumah Eyza. Anak dia asyik nangis je. Pelik jugak. Selama ni ok je. Adik Eyza cakap anak dia kembung sebab tu la meragam. Alhamdulillah bila dah sapu minyak telon terus dia tidur nyenyak.

Start dari situ la baru Eyza sedar yang kat rumah kena ada minyak khas untuk baby. Senang kalau jadi lagi kes macam ni.

Ramai yang suggest guna Minyak Tenang Anakanda by Ning Salmah untuk merawat kembung perut dan bayi tak ada la meragam sepanjang malam. 


Minyak Tenang Anakanda ni bukan saja sesuai untuk bayi tapi juga boleh digunakan oleh seisi keluarga. Ha.. Bestkan.. Ada banyak fungsi minyak Tenang Anakanda ni selain merawat kembung perut, ianya juga sesuai diletakkan di tempat yang kena gigit dengan serangga.


Terdapat 4 jenis Herba Utama dalam Minyak Tenang Anakanda ni iaitu :

1. MINYAK KAYU PUTIH
- membantu mengurangkan kahak dan selesema dan mempunyai ciri antiseptik

2. MINYAK BUAH PALA
- membantu melancarkan pencernaan dan mengurangkan angin

3. MINYAK BUNGA CENGKIH
- Membantu sirkulasi darah dan masalah kulit

4. MINYAK DAUN PUDINA
- mempunyai bau yang menenangkan dan mempunyai ciri-ciri antibacteria

Harga untuk sebotol Minyak Tenang Anakanda ni hanyalah RM 53.00 sebotol untuk 100ml.


Ramai yang bagi feedback positif tentang  produk ni. Memang terbaik la.




Percaya tak? Dengan teknik urutan yang betul, si manja anda akan tidur lebih lena! Tak perlu bangun tengah-tengah malam dah! 
.
☑️Mulakan urutan dengan beberapa titis #minyaktenanganakanda di bahagian ulu hati bayi
.
☑️Kemudian lakukan urutan dalam bentuk bulatan di perut & pusat bayi
.
☑️Seterusnya lakukan urutan pada ari-ari bayi
.
☑️Lakukan urutan pada belakang & pinggang bayi dari atas ke bawah
.
☑️Akhir sekali, urut bahagian betis & tapak kaki bayi
.
Untuk mendapatkan Minyak Tenang Anakanda, sila cari agen & stokis yang berhampiran.

.
Atau ☎️012-6992604 untuk maklumat lanjut!
.
#ningsalmah #minyaktenanganakanda #rahsia5generasi #anaktenangibusenang #tipsningsalmah #teknikurutanbayi

1 comment:

  1. wahhh.. mcm2 minyak ada utk kebaikan anak2.. ni pertama kali dengar dan tengok..

    ReplyDelete