26.3.17

SKINEYE, Satu Resolusi Baru Produk Kecantikan Dari Korea dirasmikan di Malaysia

26.3.17,Sunday, March 26, 2017
Siapa peminat K-Pop? Eyza ni bukanlah peminat K-Pop, kalau tengok rancangan dari Korea pun rasanya Running Man je yang Eyza layan tanpa jemu.

Tapi... Eyza suka tengok kulit artis-artis Korea. Nampak halus mulus lepas tu putih sekata je. I is jeles tau. Hahahah.

Teringin nak ada kulit cantik macam tu. Tapi takmo la kalau kena cucuk-cucuk. Eyza ngeri ngan jarum-jarum ni.

Disebabkan takmo cucuk-cucuk jom la kita try pakai produk kecantikan dari Korea. Mana tau lepas ni Eyza boleh cantik macam artis Korea jugak. Bonus tu.

Dalam dok mencari produk dari Korea, Eyza dapat jemputan ke Majlis Pelancaran SKINEYE iaitu produk kecantikan dari Korea. 

Wah... memang wajib pergi la sebab nak tahu apa yang best tentang produk SKINEYE ni. Majlis ni diadakan di Menara Miti yang dekat Jalan Duta tu. Meriah betul. Dah la dapat goodies bag yang berharga RM 400. Teruja i tau.


SKINEYE Malaysia telah dirasmikan oleh Datin Seri Yeoh Swee Lin, iaitu isteri kepada Dato' Seri Obg Ka Chuan (Menteri (II) Perdagangan Antarabangsa dan Industri) dan juga merangkap Presiden Puspanita Miti bersama-sama dengan Duta SKINEYE Malaysia iaitu Jeffrey Cheng (artis terkenal). 

SKINEYE Malaysia diterajui oleh Joshua Twe selaku Ketua Eksekutif, Rika Lim selaku Pengarah Urusan, Ida Maslina selaku Pengarah Pemasaran dan Dr. Hazane selaku Penjenamaan Perniagaan. Mereka telah bergabung untuk memasarkan produk SKINEYE yang berasaskan bahan-bahan semulajadi ini ke seluruh Malaysia.

Banyak juga barang-barang kecantikan di bawah jenama SKINEYE ni. 










3 ciri utama produk SKINEYE:
1. Hypoallergenic 
- Terdapat produk penjagaan kulit di pasaran yang mengandungi bahan kimia, allergen dan ada juga mengandungi unsur-unsur logam berat seperti merkuri. Ini adalah unsur-unsur yang menyebabkan kesihatan tubuh badan terjejas dan dengan penggunaan yang kerap, mereka mungkin menghadapi risiko yang boleh membawa maut. Produk SKINEYE menggunakan bahan-bahan semulajadi tanpa bahan pengawet kimia, wangian sintetik dan komponen kimia lain yang merbahaya.

2. Mesra Alam
- Demi mengutamakan konsep Mesra Alam dan tanpa memusnahkan alam semulajadi, SKINEYE menggunakan bahan-bahan semulajadi yang sesuai dan mempunyai kualiti tinggi.

3. Fungsi yang tinggi
- Dengan tujuan untuk menghasilkan produk dengan kualiti yang tinggi, pasukan R&D SKINEYE telah bertungkus lumus untuk menghasilkan bahan yang terbaik dan mengintegrasikan bahan-bahan tersebut secara saintifik berasaskan teknologi bio dan penapaian.

 Puan Ida Maslina dah pun guna dan beliau kagum dengan hasil keputusan selepas penggunaanya. Sebab tu la Puan Ida yakin dengan produk SKINEYE dan nak kongsi hasil dan keberkesanan produk ni dengan orang ramai. 


Untuk mengetahui mengenai produk SKINEYE dengan lebih lanjut atau ingin membeli produk, anda boleh layari laman sesawang http://www.skineye.com.my . Bagi yang ingin menjadikan produk SKINEYE sebagai peluang perniagaan pula boleh hubungi terus kepada Puan Ida di 013-6027452.

3 comments:

  1. wah wah! amboi amboi amboi...sakan nak cantik ni haaa

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ye la.. nak jugak cantik cam artis Korea. Hihihi

      Delete
  2. makin meletuplah kak eyza lepas ni hehe

    www.neezalife.com

    ReplyDelete