14.4.17

Forte8 produk untuk kesihatan dan kecantikan masa kini.

14.4.17,Friday, April 14, 2017
Dua tiga menjak ni Eyza asyik dengar tentang produk-produk kesihatan yang mengandungi racun. Takut rasa nak cuba produk-produk kecantikan yang banyak kat pasaran.

Bila ada membe recommed produk Forte8, mula-mula Eyza macam ragu-ragu jugak nak cuba. Tapi bila Eyza tahu yang Forte8 ni selamat diminum dan mengikut standard penyulingan serta mendapat kelulusan dari Pusat Racun Negara (NPC) terus Eyza  nak cuba. Lagipun produk minuman kesihatan memang tak perlu ada kelulusan KKM. Jangan pulak nanti cari no kelulusan KKM pulak. Forte8 selamat diminum dan mengikut standard penyulingan. PRN 2016/86 adalah no rujukan NPC untuk rujukan uolls.



Forte8 ni adalah rangkaian produk kesihatan dan kecantikan yang yang dihasilkan daripada ramuan bahan-bahan semulajadi yang selamat dan terbukti berkesan serta mampu memberikan yang terbaik untuk penggunanya.


Packaging pun cantik. Didatangkan dalam kotak keras dan disusun kemas. Dalam sekotak mengandungi 15 paket dan dalam setiap paket ada 10gm serbuk Forte8.


Fungsi Utama Forte8 adalah ianya dapat :
1. Menguatkan sistem imunisasi tubuh
2. Mengurangkan toksin dalam darah
3. Mengimbangi gula dalam darah
4. Mengurangi Kadar Kolesterol tidak baik
5. Mengurangkan Kadar tekanan darah tinggi
6. Mencegah Keradangan (alergik)
7. Mengurangkan sakit sendi, kepala dan kekejangan badan
8. Mengurangkan jerawat
9. Mencerahkan kulit
10. Menegangkan kulit
11. Meningkatkan daya ingatan
12. Melawaskan sistem pencernaan
13. Membantu penyerapan Nutrien
14. Meningkatkan tenaga/kecerdasan
15. Mencegah serangan asma
16. Membantu sistem pernafasan
17. Memperbaharui sel-sel dalam tubuh
18. Mengimbangi hormon
19. Mengurangkan keguguran rambut
20. Meguatkan otot rahim wanita


Eyza suka minuman kesihatan yang guna buah-buahan sebab rasanya sedap. Forte8 ni dihasilkan dari 8 jenis bahan utama iaitu Kulit Manggis,  Biji Prune, Buah Delima, Buah Kurma, Biji Aprikot, Buah Mengkudu, Biji Epal dan Soya.


Forte8 ni memang sesuai untuk orang-orang macam Eyza yang cepat letih ni. Bila minum kita akan kembali rasa bertenaga. Sejak umur dah makin meningkat ni, Eyza memang perlukan makanan tambahan.


Ianya dalam bentuk serbuk dan cara nak minum pun senang je.

Cara Pengambilan Forte8
1. Bancuh 1 sachet Forte8 dengan 100ml suhu bilik
2. Minum sebelum tidur
3. Bagi pengambilan 2 sachet sehari adalah 1 sachet selepas sarapan dan 1 sachet sebelum tidur.


Minuman ni tak boleh dibancuh dengan air suam atau air panas sebab nanti akan menghilangkan khasiat. Forte8 juga tak sesuai untuk ibu mengandung  tapi sesuai untuk bayi 6 bulan sehingga dewasa.

Untuk maklumat lanjut boleh layari:

atau hubungi:
03-61515405
019-6961511
016-2468679

Penafian : Kesan setiap orang adalah berbeza. Jika rasa tak sesuai Eyza sarankan uolls stop pengambilan produk ni. Kalau rasa sesuai boleh teruskan. Kesan setiap orang tak sama kan. Yang penting produk ni memang selamat diminum kerana menggunakan bahan-bahan semulajadi.

2 comments:

  1. Salam eyza.. Betul zaman sekarang makanan tambahan bukan lagi pilihan.. Mmg kena ambik kann

    ReplyDelete
    Replies
    1. W'salam Miz Eija,

      Kan.. memang kena ambik. Satu keperluan rasanya sekarang ni. :)

      Delete