22.5.17

Buffet Ramadhan di Hotel Premiera Kuala Lumpur menyajikan Durian tanpa had!

22.5.17,Monday, May 22, 2017
Hai uolls!

Pejam celik pejam celik tak sampai seminggu je lagi kita dah nak menyambut Bulan Ramadhan. Puasa tahun lepas dah ganti ke? Eyza harap semua dah ganti la ye. Jangan tangguh-tangguh. Kalau bayar fidyah pun, puasa tetap wajib ganti tau.

Sebut je Bulan Ramadhan, dah tentu-tentu ramai yang dok fikir tempat untuk berbuka puasa nanti. Macam Eyza jenis yang masak kat rumah untuk berbuka, cuma sekali sekala nak juga berbuka dekat luar.

Eyza paling suka kalau dapat berbuka berkonsepkan Buffet Ramadhan. Meriah betul makanan. Macam-macam yang Eyza boleh makan. Salah satu Buffet Ramadhan yang Eyza suka ialah dari Hotel Premiera Kuala Lumpur.


Terletak di lokasi yang strategik iaitu di tengah-tengah Bandaraya Kuala Lumpur serta berdekatan dengan syurga membeli belah iaitu Jalan Tuanku Abdul Rahman dan Sogo. Ha.. lepas shopping baju raya boleh terus je datang berbuka dekat sini. Tak payah nak pergi jauh-jauh.

Bermula dari 27 Mei 2017 bersamaan dengan 1 Ramadan 1438H, Hotel Premiera ada pelbagai juadah berbuka puasa yang bakal menggamit selera pengunjung.

Bayangkan, penat-penat shopping lepastu makan sedap-sedap pulak kat sini memang rasa berbaloi sangat.


Buffet Ramadhan kat sini disajikan dalam Dewan Utama Hotel Premiera di tingkat 6 dan dewan ni boleh memuatkan sehingga 1000 orang tetamu pada satu masa disamping keselesaan ruang legar yang luas.

Untuk tahun ni, Buffet Ramadhan di Pemiera Hotel bertemakan "Moroccan". Wow. Mesti banyak makanan best-bestkan?















Pihak Hotel menyediakan lebih dari 100 pilihan makanan diantaranya Ayam Moroccan yang diadun dengan rempah enak, kambing panggang yang diperap, daging pasta Mediterranian yang direneh hingga empuk, asam pedas, sup tulang rawan berempah serta makanan asli kampung.


Dannnn... yang paling buat Eyza teruja bila ada pemanis mulut yang paling Eyza suka iaitu DURIAN! Durian kat sini unlimited tau.. makan la selagi larat makan. Bestnya.. Dah la durian isi kuning dan manis. Tak cukup kalau seulas dua. Eyza hari tu sampai rasa tak nak tinggal tempat durian tu. Hahaha.



Untuk tahun ni, Buffet Ramadhan kat sini masih mengekalkan konsep "Bazaar" serta tetamu juga akan dihiburkan dengan persembahan kumpulan muzik yang pasti menghiburkan dan juga gerai-gerai jualan di ruang legar Dewan Besar.

Harga pulak sangatlah berpatutan dengan hidangan yang disediakan.. 

Dewasa - RM 88.00nett
Kanak-kanak - RM 40.00nett

Kalau tempah awal iaitu dari sekarang hingga 24 Mei 2017 ni dapat lagi murah iaitu RM 70.00nett untuk dewasa.

Pihak hotel juga ada sediakan Pakej Ramadhan untuk tempahan bilik yang berharga RM360.00nett untuk satu malam beserta sahur dan berbuka puasa untuk 2 orang.

Kemudahan Surau yang luas dan selesa juga disediakan di Aras 7 hotel ini. 

So, kalau uolls cari Buffet Ramadhan di tengah-tengah Kuala Lumpur yang menyajikan pelbagai makanan menarik dan Durian, Hotel Premiera la pilihan yang tepat!

Premiera Hotel Kuala Lumpur
Menara MARA
232, Jalan Tuanku Abdul Rahman
50100 Kuala Lumpur

Tel : +603-26151000
Faks : +603-26971118
Emel : roshaina.haris@premierahotel.com.my
Laman Web : www.premiera.com.my


1 comment: