Jom Kurus dengan C-Trimax - eyzamiel

8.1.18

Jom Kurus dengan C-Trimax

Semua orang nak kurus kan? Bohong la kalau Eyza tak teringin kurus. Tapi Eyza tak nak la kurus secara tak sihat. Nanti badan memang la kurus tapi penyakit lain pulak datang.

Eyza lebih prefer produk kurus yang guna ekstrak buah-buahan macam produk C-TriMax ni.


Didatangkan dalam sachet kecik-kecik yang memang sesuai untuk kita bawak ke mana-mana. Dalam sekotak ni ada 15 sachet. Kiranya cukup untuk 15 hari sebab ianya cuma perlu ambil sehari 1 sachet je.


Apa itu C-TriMax?
- Berfungsi sebagai Fat Burner.. Kalau disertakan dengan senaman lagi cepat kesannya.


Produk ni boleh membuang toksin di dalam badan secara natural dan mencairkan lemak yang tertumpu kepada semua anggota badan.

Jangan risau tau sebab C-Trimax ni ada kelulusan KKM . Serbuk ni berperisa buah Markisa dan ianya perlu dibancuh dengan air suhu bilik. Ianya perlu diminum 30 minit sebelum makan.


Dengan C-Trimax ni, kita akan kerap haus dan perlu minum banyak air dalam kuantiti yang banyak.


C-Trimax ni dapat:
1. Menghalang pembentukan lemak
2. Mengawal berat badan
3. Mengurangkan dan mengawal selera makan
4. Mengurangkan Kolestrol
5. Menambah Tenaga
6. Melancar dan membaik pulih peredaran darah
7. Membuang toksin dalam badan

Nak bancuh pun senang sangat. Memang mudahkan kerja. Tak sampai 1 minit pun.





Harap-harap tahun 2018 ni dapat la Eyza kurus. Nak jugak pakai baju fesyen orang kurus ni. Semua cantik-cantik. Dah la murah. Jeles i tau.

*simpan di tempat sejuk & kering
*jauhkan dari kanak-kanak
*tidak digalakkan untuk ibu mengandung
*kesan pada setiap orang berbeza

Untuk keterangan lanjut boleh hubungi:
Skyworld Techno
B-00-03, Jalan Mutiara 2,
Mutiara Heights,
43000 Kajang,
Selangor.

No tel (whatsapp) : 012-3434206

FB : ctrimaxhq

Instagram : ctrimaxhq

2 comments: