THYMOS Anti Sinus/Nasal Allergies Spray penyelesaian untuk masalah Resdung - eyzamiel

9.2.18

THYMOS Anti Sinus/Nasal Allergies Spray penyelesaian untuk masalah Resdung

Eyza ni dari dulu sampailah sekarang ada resdung. Memang tak selesa sangat. Dulu Eyza pernah la beli corong asap resdung.. setiap kali buat sampai terbatuk-batuk sebab dok hidu asap.. Bukan setakat tu, Eyza pernah buat rawatan resdung dekat Downtown Cheras. Masukkan ubat apa ntah kat hidung lepas tu keluar lendir. 3 hari jugak la hidung pedih dan tekak rasa pahit. Susah betul nak hilangkan resdung ni.


Tapi, sekarang ni dah senang sebab ada THYMOS Anti Sinus/Nasal Spray sebab spray je masalah Resdung Eyza dah makin ok. Nak tidur pun senang. Kalau tak hidung rasa macam gatal dan tak selesa. Tambah-tambah kalau lepas makan makanan yang ada belacan. Siksa betul rasanya.


Anti Sinus/Nasal Allergies Spray ni berkesan untuk mengurangkan alergik dan resdung yang selalu buat kita bersin. Spray ni cepat bertindak, hanya 1 semburan dapat memberi perlindungan selama 12 jam. Lama tu.

Ada 3 cara kita boleh gunakan spray Anti Sinus/Nasal Alergies iaitu dengan cara:

1. Pakai macam perfume untuk boost antibodi. Sembur je kat baju.

2. Sembur dekat bantal dan katil untuk reduce Sinus Ellergies.

3. Sembur je kat udara untuk bagi kelegaan yang cepat.


Ianya boleh disembur hari-hari bagi kita rasa selesa bangun pagi hari-hari. Eyza cadangkan supaya guna dosage seperti yang disarankan oleh THYMOS , sehari 4 semburan pada bahu atau bahagian dada dan 6 semburan pada bantal atau katil dah cukup.

THYMOS's Anti Sinus/Nasal Allergies Spray bukan ubat tau tapi ianya lebih kepada sanitiser sebab ianya dapat membuatkan udara lebih bersih. Bukan setakat sembur dekat baju, bantal atau udara tapi boleh juga digunakan sebagai sanitiser bagi menghalang kuman jahat.


Produk ni tak ada alkohol, pewangi atau bahan kimia toksik. Ianya hanya menggunakan mineral aktif iaitu 100,000x lebih kecil dari rambut manusia.

Spray ni botol kecil je, senang kita nak masukkan dalam handbag. Bila-bila perlu kita ambik spray je.

Selebriti Amber Chia pun suka dengan spray ni sebab ianya dapat melindungi anaknya untuk jangka masa lama dari diserang Pathogen (kuman-kuman yang menyebabkan penyakit).



Spray ni adalah Revolutionary Airshield Technology dari UK. Bukan calang-calang produk sebab  ianya terbukti secara klinikal dapat merawat Resdung .


Produk ni bukan saja orang dewasa boleh guna tapi kanak-kanak pun boleh. Kiranya satu botol boleh digunakan seisi keluarga.


Eyza dah guna. Eyza memang puas hati sebab ianya dapat bantu Eyza keluar dari masalah Resdung ni. Kalau tak pagi-pagi hidung akan gatal dan rasa nak selsema tapi bila dah guna spray ni hidung rasa selesa dan tak bersin  dah pagi-pagi.

Harga sebotol ni cuma RM 75 tapi sekarang tengah ada promosi iaitu RM 69.90 je sebotol. Ianya exclusive dijual dekat Guardian. Senang je kan nak cari. 1 Malaysia ada Guardian.

Untuk keterangan lanjut boleh layari:








2 comments:

  1. Bagusnya, banyak kelebihan dia. Harga pun berpatutan saya dari dulu memang cari produk macam ni

    ReplyDelete
  2. Memang berkesan.. Resdung LeYa pun dah hilang juga

    ReplyDelete