Nak Cantik? Kunyah je Tablet Kunyah Blackcurrant dari AUNISE - eyzamiel

24.3.18

Nak Cantik? Kunyah je Tablet Kunyah Blackcurrant dari AUNISE

Kalau tanya Eyza nak tak cantik dengan kaedah suntikan, Eyza awal-awal lagi dah pangkah sebab Eyza ni jenis takut jarum. Hahaha.

Tapi, kalau produk yang makan, Eyza memang suka sebab ianya senang. Boleh simpan je dalam handbag dan boleh makan dekat mana-mana je.

Tambah-tambah kalau botolnya comel macam Tablet Kunyah Blackcurrant dengan campuran Tomato, Lemon dan Acai Beri dari AUNISE ni. Sebab ianya dalam tablet, memang senang sangat la. Keluarkan sebiji dan terus masuk mulut. Tengah sibuk dengan kerja pun sempat nak makan produk ni tau. Kunyah-kunyah je dah berseri.

Sehari kita kena makan tablet ni 2 kali iaitu sebiji waktu siang dn sebiji pada waktu malam.


AUNISE Tablet Kunyah ni mengandungi:
- Sukrosa
- Isomalt
- Serbuk Jus Blackcurrant
- Asid Askorbik (Vitamin C)
- Beri Acai, Tocotrienol (Vitamin E)
- L Cystein
- Ekstrak Yis

Tablet Kunyah Blackcurrant ni dapat jaga kulit kita supaya Glowing, dapat hilangkan jerawat, dapat hilangkan jeragat, anti kusam, anti kedut, dapat hilngkan parut dan mencerahkan kulit.


Banyak kan fungsi Tablet ni. Sebab tu Eyza kata dah tak susah dah nak cantik zaman sekarang ni.

Ianya perlu disimpan dingin dan kering dibawah suhu 28° celcius dan elakkan terdedah kepada cahaya matahari dan kelembapan.


Rasanya masam-masam manis dan bila kita makan rasa macam makan gula-gula je pun. Padahal gula-gula tak bagus untuk kesihatan tapi ni dapat buat muka cantik lagi. So, dari kunyah gula-gula baik kunyah tablet ni.


Harga sekotak cuma RM 69.00. Sekarang tengah promo tau. Cuma RM  60.00 je sekotak. Berbaloi tau beli waktu promo ni. Postage pulak cuma tambah RM 8.00 (semenanjung) / RM 12.00 (Sabah/Sarawak).

Ianya jugak berdaftar dengan KKM tau. No KKM : 060617/05/168 (under makanan).

Untuk maklumat lanjut boleh layari:

No comments:

Post a Comment