Berzakat makin mudah dengan Perbankan Online - eyzamiel

26.12.18

Berzakat makin mudah dengan Perbankan Online


Dalam Rezeki kita ada juga rezeki orang lain. Sebagai seorang Umat Islam, kita diwajibkan membayar zakat jika kita mampu. Tak kisah la sama ada zakat pendapatan atau Zakat Harta. Takkan jatuh miskin pun kalau kita tunaikan Zakat ni. Malah makin bertambah-tambah rezeki kita nanti.

Sekarang ni nak bayar zakat pun dah makin mudah. Melalui online pun boleh. Dah tak perlu nak ke Pusat Zakat.


3000 PEMBAYAR ZAKAT TERAWAL MELALUI PERBANKAN INTERNET BERPELUANG MENDAPAT DVD MP3 KOLEKSI HIMPUNAN CERAMAH MUFTI WILAYAH PERSEKUTUAN.
========================

Bermula bilakah pembayar yang terawal tu❓

✴Bermula pada 14 Disember (Jumaat) hingga 28 Disember 2018 (Jumaat)

Pembayaran zakat melalui Perbankan Internet boleh dilakukan oleh pemegang akaun bank seperti berikut:

1. www.maybank2u.com.my 
2. www.bankislam.com.my
3. www.ambank.com.my
4. www.cimbclicks.com.my
5. www.pbebank.com
6. www.rhb.com.my 
7. www.ocbc.com.my
8. www.hsbc.com.my 
9. www.posonline.com.my 
10. www.hlisb.com.my 
11. www.irakyat.com.my 
12. www.affinonline.com
13. www.i-muamalat.com.my
14. www.agronet.com.my
15. www.mybsn.com.my
16. www.myeg.com.my

Selamat Berzakat😊

"Hidup Menjadi Super Indah Dengan Berzakat"
_______________________________

Tunaikan zakat demi kehidupan sekeluarga yang lebih berkat.

📌 Tunaikan zakat harta & pendapatan anda sebelum 31 Disember ini untuk mendapat rebat cukai sehingga 100%.

Info lanjut hubungi : ☎️1300885757

#ppzmaiwp 
#yearendzakat 
#zakatakhirtahun


8 comments:

  1. Bagus sekarang ni dah boleh bayar online sebab dah ada bank yang jadi even lagi mudah sebab kita selalu guna online banking hehehehe...

    ReplyDelete
  2. Bersegera lah kita menunaikan rukun Islam bagi yang memenuhi syaratnya

    ReplyDelete
  3. boleh suruh husband bayar zakat pendapatan hanya 2.5% jer kan

    ReplyDelete
  4. Bayar zakat dapat rebat cukai dan boleh buat online - harapnya makin ramai pembayar akan melaksanakan tanggungjawab ye tak

    ReplyDelete
  5. Semua di hujung jari je..akak buat ppotongan gaji lagi senang, x yah pening2..

    ReplyDelete
  6. dirikan solat dan tunai kan zakat.. mudah dengan adanya perbank internet ni.. Alhamdulillah.. Kak ana follow sini :)

    ReplyDelete
  7. Dah tak ada alasan tak sempat menunaikan zakat .Dah boleh bayar secara online kan

    ReplyDelete