Atasi Masalah Dengkur Dengan rawatan Laser Di Toscana Medi Clinic - eyzamiel

3.4.20

Atasi Masalah Dengkur Dengan rawatan Laser Di Toscana Medi Clinic


Sebelum PKP tempohari, Eyza sempat la ke program Bicara Kecantikan dan Kesihatan yang dianjurkan Oleh Toscana Medi Clinic di Hotel Swiss Garden, Genting Highlands.

Toscana Medi Clinic merupakan pusat untuk kesihatan kulit, pusat estetik dan kesihatan. Matlamat utama klinik ini adalah untuk menyediakan penjagaan individu premium pada kadar harga yang berpatutan. Toscana menawarkan sesuatu untuk setiap orang dan keperluan antara kesihatan kulit, body contouring, facelift, rejuvenation therapies, anti penuaan, rawatan stemcell, pengurusan berat badan dan banyak lagi. Ianya merupakan salah satu daripada 10 klinik estetik terbaik di Malaysia. 


Ceramah yang disampaikan oleh Dr Lashela Dharmadass ini dapat buka mata Eyza tentang pelbagai perkara yang berkaitan kesihatan dan kecantikan. Selama ni kita rasa benda2 tu cuma masalah remeh je. Tapi lepas Eyza pergi Bengkel ni baru Eyza tau ada sesetengah masalah memang patut dirawat dan ada cara rawatannya.



Antara perkhidmatan yang disediakan di Toscana Medi Clinic ini adalah:

FOTONA 4D Face Liftting 

FOTONA Tightsculpting Laser Body Sculpting and Skin Tightening 

FOTONA Nightlase Snoring dan Apnea Treatment 

FOTONA Intimalase Laser Vaginal Tightening 

FOTONA Incontilase Stress Urinary Incontinence Laser Treatment 

Salah satu dari rawatan yang boleh diatasi dekat sini ialah masalah dengkur dengan menggunakan laser.

Masalah dengkur adalah masalah yang kerap sangat orang alami. Antara punca terjadinya dengkur atau snoring ni sebab obesiti, tabiat merokok berlebihan, tidak cukup tidur serta kurang bersenam.

Mula-mula Eyza pun tertanya-tanya macam mana cara rawatan ni. Tapi lepas Eyza tengok video kat bawah ni barulah Eyza dapat gambaran cara rawatan ni. Ianya tak sakit cuma akan rasa panas sedikit. So, kalau korang ada masalah dengkur yang teruk, cepat-cepat la dapatkan rawatan sebelum ianya melarat.


Alamat:

Toscana Medi Clinic Publika Solaris 
Block D5-G4-01 & 02, 
Solaris Dutamas (Publika) 
No:1 Jalan Dutamas 1, 
50480 Kuala Lumpur 


Untuk maklumat lanjut boleh layari:

Laman web : 
www.toscanamed.com/

Facebook : 
https://www.facebook.com/toscanamed/

Instagram : 



1 comment: